На сьогоднішній день на мережах, що належать міській громаді, можуть працювати й інші комунальники, окрім бригад КП «Кривбасводоканал».
Тож КП "Кривбасводоканал" звертає увагу на те, що фонтани, річки й ефектні потоки води з відео та фото, які публікують в соцмережах, не завжди дорівнюють поривам і витокам.
За повідомленням теплозабезпечуючих підприємств міста, у КПТМ "Криворіжтепломережа" та АТ «Криворізька теплоцентраль» зараз тривають пускові роботи з подачі теплоносія на житлові будинки.
В свою чергу КП «Кривбасводоканал» працює в посиленому режимі. Більшість ремонтних робіт неможливо провести під тиском води. Для цього її «скидають» з аварійної ділянки, і цей скид є контрольованим. Найшвидший спосіб - через найближчий гідрант або водогін, де є спеціальний кран випуску. Про це зазвичай повідомляють в соцмережах підприємства.
Споживачів наполегливо просять повідомляти про аварійні ситуації виключно на мережах, за які відповідає КП «Кривбасводоканал». Уточнюють, що вайбер підприємства працює за номером (067) 674-75-49, щодня з 8:00 до 20:00. Наголошують, що номер не приймає дзвінки, а тільки текстові та фото-повідомлення.
Також у міськводоканалі нагадали, що від зовнішньої сторони стіни багатоповерхівки до входу в квартиру відповідає керуюча компанія. Від дверей до крану - власник квартири. В приватному секторі: вулична труба - водоканалу, точка врізки й до крану - власника домоволодіння.
Стежте за новинами в Telegram.
Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook.
Читайте нас на Google News