Виявили обрахування: у Держпродспоживслужбі порадили громадянам перевіряти нарахування за комунальні послуги

У Держпродспоживслужбі порадили громадянам перевіряти нарахування за житлово-комунальні послуги.

"З початком опалювального сезону громадянам особливо важливо ретельно перевіряти отримані рахунки за житлово-комунальні послуги", - йдеться у повідомленні на сайті служби.

"З квітня цього року Держпродспоживслужба відновила позапланові перевірки за ціноутворенням на ринку надання житлово-комунальних послуг. За цей період проведено 203 перевірки. Застосовано адміністративно-господарських санкцій на суму 3,18 млн гривень. Завдяки проведеній роботі вдалося уникнути обрахування громадян на суму понад 1,3 млн гривень", - зазначив заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.

До відповідальності притягнуто 124 посадових особи, на яких накладено штрафних санкцій на суму понад 236 тисяч гривень. Складено 94 приписи, спрямовані на усунення порушень та приведення тарифів у відповідність до законодавства. Загалом завдяки роботі Держпродспоживслужби до державного бюджету надійшло 3,4 млн грн, а споживачам буде відшкодовано понад 1,6 млн грн за неправомірно застосовані тарифи.

Якщо споживач житлово-комунальних послуг виявить помилку в розрахунках або має сумніви щодо правильності нарахувань, він може звернутися до Держпродспоживслужби:

Онлайн-форма: заповніть звернення на сайті.

Електронна пошта: пишіть на econsumer-info@dpss.gov.ua

Поштою: надсилайте листи за адресою: вул. Б. Грінченка, 1, м. Київ, 01001.

Стежте за новинами в Telegram

Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook

Читайте нас на Google News