"Соціальний бізнес — це 50% егоїзму та 50% альтруїзму": у Кривому Розі на нетворкінгу підприємиці ділились історіями успіху, - ФОТО

На заключному нетворкінгу про соціальне підприємництво, який відбувся нещодавно у Кривому Розі, із засновницями 4-х компаній говорили про важливість такого виду бізнесу для окремих людей та суспільства, про місійність, про фінансові моделі, та про старт.

Про це повідомляє сайт 0564.ua.

"У мене в оточенні ніколи не було людей з синдромом Дауна, РАС, чи іншими нозологіями. А потім мені запропонували провести майстер-клас із живопису для дітей із синдромом Дауна. І почалось:) І от перед приїздом у Кривий Ріг я підписала контракт на більшу студію, бо ми вже не поміщаємось", — ділиться Ольга. 

"Я не знаю, в чому вимірюється успіх. Але хтось вперше в житті відсвяткував свій День народження з друзями, з якими познайомився в нашій студії", - розповідає Ольга Ставникович, власниця студії арт-брют.

Оксана Бриндзак — співзасновниця бренду Vbrani — говорить, що: "Соціальний бізнес — це 50% егоїзму та 50% альтруїзму". Успіх у її бізнесі буде тоді, коли команда зможе забезпечити роботою усіх майстринь, які до них звертаються. Наразі стильні в’язані речі плете 60 майстринь похилого віку з усієї України. 

Також під час нетворкінгу говорили зі спікерками про те, чому для розвитку бізнесу важливо бути присутнім, а не делегувати. Ілона Цветкова — власниця компанії "Ukrainian kitchen crafts" сама їздить на ярмарки та виставки. Ділиться: "А де, як не на заходах, я побачу наших клієнтів, розпитаю в них відгук, зможу щось відзначити і взяти собі?" Вона наголошує на важливості чути свою аудиторію, дослухатись, і можливо, в їхніх відповідях буде нова ідея для твого розвитку.

Співвласниці міського кафе "Кафе Квітка" — Наталя Кучер та Леся Чорна — все роблять разом і навпіл, і саме тому (на їхню думку) не мають конфліктів. Відкривши кафе у "непопулярному" спальному районі привчають мешканців до кавової культури, та до того, що не все класне обов’язково має відбуватись в "центрі". Основна соціальна місія бізнесу - лагідна українізація криворіжців, яка відбувається через різноманітні заходи, де відроджуються культурні традиції України. "Викликів у нас багато, але найголовніший виклик щодня — вставати і щось робити".

Стежте за новинами в Telegram

Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook

Читайте нас на Google News