• Головна
  • 5 фактів про те, що думають відвідувачі ТРК «Солнечная Галерея»
Новини компаній
13:00, 25 липня 2019 р.

5 фактів про те, що думають відвідувачі ТРК «Солнечная Галерея»

Новини компаній

 Стати кращим ТРК та дізнатися враження своїх гостей – такими були задачі соціального дослідження ТРК «Солнечная Галерея». Із цікавого – понад 60% опитаних жителів Кривого Рогу регулярно відвідують торгово-розважальний комплекс «Солнечная Галерея».

Факт 1.

46% опитаних гостей інформацію про заходи в ТРК «Солнечная Галерея» дізнаються із афіш, флаєрів та на радіо. 27% - із соціальних мереж – на сторінці ТРК у фейсбуці та Інстаграмі.

Факт 2.

Улюбленими магазинами, про які згадували покупці в процесі опитування, виявилися: NewYoker, Goldi, «Спортмастер», LCWaikiki, Ашан, Colins та Brocard.

Факт 3.

Понад 60% готові скористатися новою шопінг-опцією «магазин» на сторінці ТРК «Солнечная Галерея» у фейсбуці

Факт 4.

20% гостей ТРК вибирають одяг в Інтернеті, а купують в магазині. 75% - обирають та купують в магазині. Відповідно, 5 % - обирають в магазині, а купують в Інтернеті.

Факт 5.

Понад 35% опитаних перед покупкою в магазині порівнюють ціни в Інтернеті.

Опитування проводилось у червні. Виконавець – Інститут соціологічних досліджень та громадських ініціатив.

Читайте також:

Покупки как удовольствие, - что привлекает криворожан на шопинг в "Солнечную Галерею"

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#кривойРог #новости #0564ua #солнечнаяГалерея #акции #опрос
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Останні новини
Оголошення
live comments feed...