5 фактів про те, що думають відвідувачі ТРК «Солнечная Галерея»
Стати кращим ТРК та дізнатися враження своїх гостей – такими були задачі соціального дослідження ТРК «Солнечная Галерея». Із цікавого – понад 60% опитаних жителів Кривого Рогу регулярно відвідують торгово-розважальний комплекс «Солнечная Галерея».
Факт 1.
46% опитаних гостей інформацію про заходи в ТРК «Солнечная Галерея» дізнаються із афіш, флаєрів та на радіо. 27% - із соціальних мереж – на сторінці ТРК у фейсбуці та Інстаграмі.
Факт 2.
Улюбленими магазинами, про які згадували покупці в процесі опитування, виявилися: NewYoker, Goldi, «Спортмастер», LCWaikiki, Ашан, Colin’s та Brocard.
Факт 3.
Понад 60% готові скористатися новою шопінг-опцією «магазин» на сторінці ТРК «Солнечная Галерея» у фейсбуці
Факт 4.
20% гостей ТРК вибирають одяг в Інтернеті, а купують в магазині. 75% - обирають та купують в магазині. Відповідно, 5 % - обирають в магазині, а купують в Інтернеті.
Факт 5.
Понад 35% опитаних перед покупкою в магазині порівнюють ціни в Інтернеті.
Опитування проводилось у червні. Виконавець – Інститут соціологічних досліджень та громадських ініціатив.
Читайте також:
Покупки как удовольствие, - что привлекает криворожан на шопинг в "Солнечную Галерею"