
11 років шопінгу та дозвілля в ТРК «Солнечная Галерея»
У кінці вересня ТРК «Солнечная Галерея» святково відзначив День народження. Торгово-розважальному комплексу виповнилося 11 років. Роздумуючи, чи багато це, чи не дуже, однозначно, дата визначна.
Це був перший професійний інноваційний торговий центр європейського зразка у місті та регіоні. Марку інноваційності та професійності «Солнечная Галерея» утримує і по сьогоднішній день, впевнено нарощуючи потенціал симпатії та лояльності серед покупців та брендів.
Сьогодні тенант-мікс – це 125 магазинів в категорії «Fashion», «Ювелірні прикраси», «Товари для дітей», «Товари для дому», «Краса та здоров’я», «Електроніка» тощо від українських та міжнародних брендів. Лише за останній рік відкрились 11 нових магазинів.
Фудкорт – це атмосферний простір настрою та смаків від 12 кафе та ресторанів, які презентують кухні світу.
Щороку в ТРК «Солнечная Галерея» проходять близько 50 тематичних івентів для різних сегментів цільової аудиторії комплексу. Найяскравіші впродовж 2018-2019 – це розвіртуалізація блогерів та зустрічі з улюбленими героями соціальних мереж, день вишиванки та підтримка національних традицій, освітні комп’ютерні студії для дітей.
ТРК «Солнечная Галерея» презентує власні медіа ресурси в SMM – сторінки бренду в фейсбуці, Інстаграмі та Ютуб-канал. А також зібрано чимало позитивних відгуків на ресурсі Google. Покупці знають, що вони отримують оперативні відповіді на свої запити в соціальних мережах. А як результат – довіряють бренду, відчуваючи свою споживацьку силу впливу та реакцію.

Марина Баранова, директор ТРК «Солнечная Галерея»: «У нашому місті всім відомо, що «Солнечная Галерея» - місце зустрічей, дозвілля, шопінгу та соціально-освітніх проектів. На нашій сцені давали концерти такі зірки, як Марія Яремчук, MamaRika, Tarabarova, група Kadnay та дядя Жора. А із споживацьких інсайтів цікаво те, що за результатами дослідження, наші гості приїжджаю до нас не за знижками, а за покупками».
За підрахунками аналітиків, в ТРК «Солнечная Галерея» замовлено понад 1,3 млн. чашок кави. Це у місті Кривий Ріг, населення якого складає 600 тисяч мешканців.
