
Критичне мислення для студентів: для майбутніх журналістів в Криворізькому педуніверситеті прочитала лекцію Ольга Гончар-Хвостова
Чим робота прес-секретаря відрізняється від роботи журналіста? Чому прес-секретареві важливо знати не тільки особливості роботи підприємства, яке він представляє, а й глибоко розуміти суспільно-політичну ситуацію в місті та за його межами? Чому критичне мислення важливіше за теоретичні знання?
Як повідомляє 0564.ua, про все це розповідала першокурсникам Криворізького державного педагогічного університету журналістка, головна редакторка інформаційного агентства «Експерт-КР» Ольга Гончар (Хвостова).
Днями у Криворізькому педагогічному відбулася зустріч головного редактора Експерт-КР Ольги Гончар-Хвостової із студентами І курсу спеціальності "Соціологія масової комунікації, журналістики та реклами". Ольга провела для студентів практичне заняття, під час якого на прикладах показала ефективну роботу прес-служб та помилки в їхній роботі.
Вона розповіла про свій професійний шлях, особливості роботи журналіста, прес-служб підприємств, PR- менеджера, а також про специфіку їх взаємодії. Студени дізналися про важливість вибору актуальних для регіону проблем соціального, комунального, економічного та політичного характеру; специфіку співпраці журналістів з органами місцевої влади; означила особливості застосування понять "преса" та "медіа"; продемонструвала методи створення якісного медіапродукту на прикладах відеоконтенту медіа-платформи Експерт-КР.
Присутні студенти брали активну участь в обговоренні відеоматеріалів, ставили питання щодо специфіки роботи журналіста, визначилися з місією журналіста - об'єктивно і незалежно оцінювати факти суспільного життя, висвітлюючи не лише події, а й "наболілі' проблеми мешканців міста


- Я надзвичайно захоплена глибиною опрацювання тем у сюжетах, які ви нам показали, - поділилася враженнями професорка, доктор соціологічних наук Алла Лобанова. – Важливо, що ви не тільки, так ми мовити, прищеплюєте критичне ставлення до явищ, а й показуєте конструктивні моменти. Саме цього часто бракує в роботі і журналістів, і це є дуже корисним для навчання майбутніх соціологів, рекламістів та фахівців із publicrelations.
- Я люблю спілкуватися зі студентами і школярами, у них дуже свіжий і гострий погляд на життя, це завжди надихає, - зізнається Ольга Гончар (Хвостова).
Це вже не перша моя зустріч зі студентами, які обрали собі дотичну до журналістики спеціальність. Я з радістю ділитимуся своїм досвідом і надалі, тим більше, нам на «Експерт-КР» показати є в різних жанрах і напрямках.

Як ми інформували раніше, Педунівеститет активно залучає професіоналів до висвітлення успішних кейсів та професійних досягень. У вересні для майбутніх піарників прочитала лекцію pr-менеджер компании Arricano group Олена Обухівська: