
Керуюча компанія розкрила секрети ефективного управління будинком
Ми щодня повертаємось до своїх квартир. Проходимо повз повір’я, піднімаємось сходами чи ліфтом. І важливо, щоб цей шлях був комфортним. Підтримувати висотки у належному стані допомагають керуючі компанії. У нашому місті більшість житлового фонду обслуговують управителі. Серед них - ЖИТЛОСЕРВІС-КР. Компанія працює у Саксаганськогому та Довгинцівському районах спальних та з найбільшою густотою заселення.
Які задачі стають перед керуючою компанію, як вдається вирішувати складні питання - з’ясовували з головним інженером підприємства Сергієм Ткаченком.
Обслуговування будинку та прибудинкової території включає низку обов’язкових послуг, які прописані у законах. Але у кожного будинку свої потреби, а у мешканців - різні побажання. Тож головна суперечність роботи управителя - дотриматись законодавчих вимог і розробити індивідуальний підхід.
“Загалом житловий фонд міста одного віку. Це забудови 60-х або 80-90-х років минулого століття. Цей поважний вік вимагає значних інвестицій в оновлення всіх інженерних комунікацій та систем. І перший камінь спотикання - визначення пріоритетності робіт. Мешканці перших поверхів хочуть замінити труби в підвалі. А верхніх - відремонтувати покрівлю. Для ефективної взаємодії і вирішення таких суперечок ми залучаємо самих мешканців. Найбільш результативним є робота голови будинкового комітету. В принципі, коли в домі є очільник, конфліктних ситуацій вдається уникнути”, - розповів головний інженер ЖИТЛОСЕРВІС-КР Сергій Ткаченко.
Голова будинкового комітету - неофіційна посада, яка, втім, допомагає вирішити усі нагальні питання. Це своєрідний лідер, який спілкується з мешканцями, алізує їхню думку, контактує з управителем щодо прийнятого рішення.
Така структура дозволяє налагодити продуктивну роботу. Адже комунікація з однією людиною економить час. А оскільки голова - мешканець будинку, то він зацікавлений у своєчасному і повному вирішенні питань.
Сьогодні в усіх сферах відбувається перехід до європейських стандартів. Стосується це і житлово-комунальної галузі. Управитель пропонує індивідуальний підхід, але слід пам’ятати, що вагома роль у цьому процесі відводиться самим мешканцям. Саме вони - рушії змін, ініатори робіт, інспектори з якості. Навіть українським законодавством підкреслено: якщо людина приватизувала квартиру, вона стає співвласником багатоповерхівки. Тож на неї лягає відповідальність за сходові клітини, ліфт, комунікації всередині будинку. Тому важливо сформувати ком'юніті дому, яке буде зацікавлене у співпраці з управителем, вирішуватиме першочерговість робіт, визначатиме вектор розвитку. Адже мешканцям зсередини видно усі процеси і вони найбільш зацікавлені у позитивних змінах. Їхні бажання законодавство вже перевело у правову площину, відтак пора діяти.
Ще одна важлива складова - юридична. У законі України “Про особливості здійснення права власності” прописано, що будь-яка форма управління (ОСББ, ЖБК, прямий договір з управителем) передбачає вибір уповноваженої особи, яка буде підписувати нормативні документи. Але ці форми тягнуть за собою низку паперових формальностей. Сьогодні управитель пропонує не обтяджувати себе паперовою тяганиною, а просто обрати активного, ініціативного мешканця, який стане медіатором між будинком і керуючою компанією. Без зайвих зусиль з максимальною користю. Разом з тим закон передбачає обрання голів у будинках з усіма формами управління. Тому клієнти мають час побачити, наскільки ефективно працює той чи інший голова, а відтак - обрати найбільш підходящого.
“Ми маємо декілька будинків, де голова працює на повну. Він слідкує за станом мереж, оперативно повідомляє про аварії чи несправності. І управитель одразу реагує. Таким чином ситуація не доводиться до критичного стану. А мешканці отримують саме ті роботи, які їм потрібні. У таких будинках виконані усі необхідні роботи: заміна труб, проводки, покрівлі. Тож акцент - на підтримання належного стану”, - підкреслив Сергій.
Найголовніше, мешканці самостійно обирають голову будинкового комітету. Ним може стати кожен охочий. Головна умова - бути зацікавленим у наведені ладу в будинку.
Маєте питання щодо роботи керуючої компанії ЖИТЛОСЕРВІС-КР? Хочете залишити звернення? Телефонуйте на гарячу лінію компанії за номером телефону: 0800 501 346. А слідкувати за новинами керуючої компанії зручно на сторінці Фейсбук. Шукайте за посиланням: https://www.facebook.com/104335998561411.