Про соціальне реноме брендів, креативність та класику: в Криворізькому педуніверситеті провели інтерактивну лекцію PR-директорки Arricano Олени Обухівської
Одразу на початку навчального року, 3 вересня, у Криворізькому державному пердагогічному університеті пройшла лекція для студентів факультету географії, туризму та історії, що навчаються за спеціальністю "Соціологія масової комунікації, журналістики і реклами".
Про соціальні складові творення та розвитку брендів в прикладній, ілюстративній формі розповіла директорка крупної міжнародної компанії Arricano Group Олена Обухівська, що представлена в нашому місті ТРК "Солнечная галерея"
Тема виявилася цікавою і для деяких викладачів, а також студентів географічного факультету.
Як розповіла доцент, завідуюча кафедрою Ірина Володимирівна Грабовець, після подібної минулорічної зустрічі ще два тижні потому студенти зверталися за роз'ясненнями, обговорювали і давали власне бачення теми лекції. Тож цього разу старшокурсники чекали, були раді зустрічі и настроєні на щось нестандартне, корисне і захоплююче.
Власне, так і відбулося: з використанням мультимедійних засобів, яскравих і зрозумілих слайдів, інтерактивів з слухачами. Структура кожного блоку була подана на екрані, а лектор розкривала положення цікавими прикладами з власної практики та історії розвитку брендів.
Студенти "з перших рук" отримали інформацію про сучасні завдання, що стоять перед pr-спеціалістами, складові аналізу ринку, визначення цільової аудиторії, форми її активації та напрямки аналізу досягнутих результатів.
Цікавим для майбутнії аналітиків інформаційної індустрії став колективний пошук причин існування у одного бізнесу кількох торгових марок та цілей, яких можна досягнути через мультибрендовість.
Пані Олена впевнено переключала слухачів в учасників обговорювання, а колективний вибір нової назви для ребрендингу "Солнечной галереї" просто розбурхав аудиторію: звичайно, кожен вважав, що обрав найвдаліший варіант. Попонувалися Sun Gallery, Sun Gallery mall, Sunshine! Gallery, Golden Gallery, Sun Passage, Bright Gallery, “Сонячна Галерея”, Sun City, Sun Residence, Sun Plaza, кілька варіантів було поставлено на голосування прямо в аудиторії!
Якщо на початку заняття присутні першокурсники приділили увагу незвичній формі заходу, врученню еко-торбинок "Солнечной галереи", спільному читанню окремих теоретичних положень, то в кінці лекції студенти, що вдало наводили приклади, відповідали на питання, висказувалися з місця або виходили до кафедри, відчули себе трохи "експертами": "о, так це просто" " прикольно, я в принципі це знав". Ну і не були б то майбутні pr-спеціалісти - одразу обмін контактами, підписки в соціальних мережах та пропозиції співпраці!
"Мені важливо було донести студентам, що професія піарника - непроста, вимагає багато знань, осмислення, компетенцій. Але якщо любити свою професію, впевнено відповідати за кожне слово та ідею, то вона приносить задоволення. І є стратегічною в бізнесі" - поділилася пані Олена з нашим журналістом.