• Головна
  • 53 тисячі опрацьованих заяв, 200 онлайн прийомів, 24 тисячі хвилин прямого спілкування з городянами – «Контакт-центр 1520» Кривого Рогу відзначив рік своєї роботи
Пресс-релиз
14:00, 7 вересня 2021 р.

53 тисячі опрацьованих заяв, 200 онлайн прийомів, 24 тисячі хвилин прямого спілкування з городянами – «Контакт-центр 1520» Кривого Рогу відзначив рік своєї роботи

Пресс-релиз

Міський проєкт комунікації влади і громади - електронна платформа «Контакт-центр» працює з 7 вересня 2020 року. Зателефонувавши безкоштовно 1520, або звернувшись у електронному вигляді, криворіжці отримують консультації та подають заявки з питань, які їх турбують.  80% звернень надходять саме на гарячу лінію. Переважна кількість питань вирішується позитивно, на користь криворіжців.

Сучасний сервіс був створений для комфорту та ефективного зворотного зв’язку криворіжців із міськими службами й за рік роботи став пульсом криворізької громади, працює, як й було поставлено завдання – не тільки на прийом дзвінків та заяв, а в першу чергу - для дієвої допомоги городянам.

Вітаючи від імені в.о. міського голови Ю. Вілкула, який був ініціатором створення Центру, всіх спеціалістів, які задіяні у його роботі - заступник міського голови Н. Подоплєлова зазначила: «Робота із заявками мешканців – один із пріоритетних напрямків діяльності органів місцевого самоврядування та підприємств, установ, заснованих міською радою. Й в умовах карантину робота Контакт центру, з його онлайн прийомами керівників та фахівці за різними напрямками роботи – особливо важлива для зворотного зв’язку з мешканцями. Для  нас не важливих питань не має! Тому спектр питань від криворіжців ми не обмежуємо лише повноваженнями органів місцевого самоврядування й знаходимо вирішення проблем, які й не належать до компетенції міської влади, адже головне – допомогти людині. Наше спільне завдання – бути корисними громаді!».

Серед кращих виконавців заявок, які надходили через Контакт Центр стали КП «Кривбасводоканал», департамент соціальної політики міськвиконкому, виконкоми Інгулецької та Довгинцівської районних у місті рад.

«Маємо не тільки вислухати, але й допомогти добрими справами, а інколи просто добрими словами, співчуттям, а також і радість розділити. І нам дуже приємно, що за цей час ми отримали понад 600 подяк, це гарна оцінка нашої роботи», - відзначив модератор Центру, начальник управління по роботі зі зверненнями громадян Віктор Чорний.

Головне для багатьох криворіжців, що 1520 (для абонентів Київстар) та 499-1520 для інших операторів - це єдиний БЕЗКОШТОВНИЙ номер, який легко запам’ятати, і не потрібно звертатися до інших гарячих ліній. У будні дні, з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 17:00 телефонуйте до Контакт-центру, або цілодобово можна зареєструвати заявку на сайті Контакт-центр    та через мобільний додаток.

Довідково: 

Контакт центр об’єднує роботу 140 керівників органів місцевого самоврядування й   комунальних підприємств та установ міста, які надають різні види послуг населенню та 18 спеціалістів виконкому міськради. Це й  оператори, які приймають заявки та направляють  їх виконавцям, аналітики, які проводять аналіз заявок за різними показниками та спеціалісти групи контролю, які слідкують за виконанням заявок.

Матеріал розміщено на замовлення КП «Інститут розвитку міста Кривого Рогу»

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#КривийРіг #віза #контактЦентр
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...