
Дистанціюємося: керуюча компанія «Уют-2011» розповіла про безконтактні способи оплати послуг
В умовах пандемії дотримання соціальної дистанції виходить на перший план. Адже відстороненість від інших стає не лише етикетною, а й медичною нормою. Відтак і безконтактні платежі стають усе актуальнішими. «Готівка переносить тисячі мікробів», - твердять медики. І це не єдина причина користуватися безготівковим розрахунком. Як це зробити, оплачуючи послуги управителя - розказуємо у матеріалі.
Оплата карткою - звична справа у супермаркеті чи магазині одягу чи будівельних матеріалів. Не поступається і сфера послуг. Керуюча компанія «Уют-2011» впровадила цей зручний сервіс для своїх клієнтів.
«Бувають ситуації, коли клієнти приходять в офіс компанії і хочуть одразу на місці сплатити заборгованість чи оплатити послуги. А шукати відділення банку не завжди зручно. Тож ми встановили POS-термінали для проведення платежів. По-перше, це зручно: людині не потрібно йти до фінустанови й стояти в черзі. По-друге, це безпечно: мінімізується взаємодія з іншими людьми та немає контакту з купюрами. Платіжний термінал приймає картки будь-яких банків», - пояснила директорка компанії «Уют-2011» Анжеліка Мельникова.
Ще одним дистанційним каналом оплати можна скористатися на всіх дільницях та навіть при роботі аварійної бригади. Для цього розроблені QR-коди, які розміщенні в приміщеннях керуючої компанії та на машинах аварійної служби.
Анжеліка Мельникова подякувала клієнтам за своєчасну оплату комунальних послуг і наголосила: «Кожен платіж - це можливість отримувати послуги в повному обсязі. Це гарантія своєчасних ремонтів. Ми розуміємо потреби клієнтів і намагаємося втілити всі їхні побажання. Але на заваді цьому стають борги. Додайте ще стрімке зростання вартості матеріалів. Тож на сумлінних платниках тримається порядок усього дому. Тож вчергове звертаюся до клієнтів з проханням оплачувати послуги керуючої компанії. А для нашої ефективної взаємодії рекомендую укласти договір. Він дасть можливість планувати роботи, визначати об’єм послуг та їхню періодичність».
А щоб уникнути зайвих контактів з оточуючими, керуюча компанії пропонує своїм клієнтам скористатися контакт-центром. Подзвонивши за номером телефону 0800 501 346, клієнти можуть подати заявку на виконання ремонтних робіт, залишити звернення чи дізнатися про відключення. Таким чином відпадає необхідність очного візиту до компанії. Лінія - цілодобова, дзвінки - безкоштовні.
Для оперативного інформування про аварійні ситуації працює телеграм-канал. Переходьте за посиланням та приєднуйтеся до спільноти, аби бути в курсі робіт, що проводяться у вашому будинку.
