
"Солнечная галерея" стане Sun gallery: ремоделінг простору, нові бренди та спільна програма лояльності
В середу, 16 лютого, в ТРК "Солнечная Галерея" пройшов прес-івент з представниками ЗМІ та блогерами Кривого Рогу.
Про ремоделінг ТРК, заплановані зміни торгового простору, нові бренди та додаткові можливості фешн-шопінгу представникам медіа-спільноти Кривого Рогу розповіли
директор ТРК " Солнечная галерея" Марина Баранова та директор з комунікацій Олена Обухівська.

Зміни клієнтського простору:
Площа продуктового гіпермаркету зменшиться, а сам фуд-ритейлер відкриється у новому форматі. Новим якірним орендарем стала українська торгова мережа "Сільпо", з якою вже підписано договір. Ремонтні роботи стартують навесні, а в третьому кварталі очікується його відкриття.
Простір торгової галереї першого поверху буде розширено для затребуваних аудиторією брендових магазинів у категорії «Фешн», «Спорт», «Електроніка», «Товари для дому». Із більшістю орендарів договори вже підписані.
ТРК «Солнечная Галерея» працюватиме за звичним графіком, з 10 до 21 години, і у березні додає нові маркетингові акції. Зокрема, буде реалізовано спільну програму лояльності різних фешн-брендів, і бонуси, отримані від одного бренду можна буде викристати в інших - повідомила Марина Баранова.
Цим змінам передувало дослідження та аналіз споживацьких настроїв. Після локдауну відбулися відчутні зміни у патернах та симпатіях покупців, спостерігається запит до якості обслуговування та комфорту. І це глобальний тренд, коли покупці все менше витрачають час на продуктовий шопінг, віддаючи перевагу дозвіллю на фуд-корті, в ресторані, замовленню готових страв.
У той же час відвідувачі надають перевагу здійсненню покупок у торговому центрі, коли можна отримати консультацію у продавців, вибрати потрібний товар, пройти власний тест чи уважно приміряти. І це є ключовою перевагою офлайну – реальна покупка, яка пройшла «тест-драйв» усіма органами чуття людини – зір, нюх, слух, смак та дотик, в залежності від категорії товару.
Кліки в онлайні не дозволяють так емоційно взаємодіяти із товаром. До того ж шопінг у ТРЦ урізноманітнює дозвілля соціалізацією, наповненням, а також настроєм на фудкорті. Адже
food is mood

Ренеймінг бренду торгово-розважального комплексу.
Проєкт запланований на 2022 рік. За результатами досліджень, фокус-груп та опитувань серед різних цільових аудиторій, найбільше до вподоби криворіжцям – Sun Gallery. Наразі фіналізується дизайн-концепт та візуальне оформлення, щоб найближчим часом нова вивіска торгового центру знову по-сонячному засяяла.
Олена Обухівська зазначила, що проєкт ренеймінгу передбачає підготовку документів на підтвердження торгової марки та розробку нової айдентики у візуальній комунікації бренду, зараз виконуються саме ці програми.
Екосистема ТРК: розуміння потреб та практичні кроки
Сучасний торговий центр – це об’єкт соціального міського значення, який динамічно роз-
вивається і несе відповідальність перед своїми покупцями в сфері якості послуг, безпеки
та комфорту. Це своєрідна екосистема «бренд-споживач-ТРЦ», яка виходить за межі ви-
ключно об’єкту торгового центру.
Укладено договір з ветеринарною клінікою «Доктор Дог», з низкою громадських та волонтерських організацій для реалізації актуальних для міста соціальних проєктів.

Бренд «Солнечная Галерея» розвиває КСВ платформу відповідно до корпоративної ESG політики компанії. Портфоліо проєктів щомісяця збагачується новими ініціативами соціально-відповідального бізнесу. Із нещодавніх – це співпраця з ГО "Сонячні діти Криворіжжя", цикл інноваційних фотовиставок ROZOU-Х у стилі сучасного мистецтва Японії.
Дослідження про відношення криворіжців до питань стилю життя
Цікавими, та в дечому несподіваними виявилися результами дослідження споживацьких настроїв та переваг.
"Торговий центр у сучасному світі – це місце світського життя. 22% рес-
пондентів дослідження, яке провели у ТРК «Солнечная Галерея» (січень 2022) відповіли,
що приходять до ТРЦ, «щоб не сидіти вдома». А отже, жителям міста потрібно соціалізуватися та спілкуватися у безпечному та комфортному місці поза межами свого помешкання.

Для більшості відвідувачів, а це 90%, достатньо 10 магазинів, які вони вважають улюбленими та ходять на шопінг. Правда, уподобання у всіх різні, тому вибір брендів у ТРК «Солнечная Галерея» такий, щоб задовольнити різні сегменти цільових груп", - розповіла Олена Обухівська
10% респондентів відповіли, що культурні події у Кривому Розі відвідують щотижня, тобто кіно, концерти, інші заходи. 27% - щомісяця, 44% - раз на пів року.
Для 53,8% респондентів важливо бути впливовими та стильними. А для 48,5% - достатньо
лише 30 хвилин, щоб швидко зібратися.
У Кривому Розі надають перевагу спортивному стилю. І це підтвердили 67% респондентів.
До речі, це також глобальний європейськийтренд sport is fashion.
І з найцікавішого – 44% респондентів порядок у шафі роблять щомісяця, 36% - раз у пів
року, 20% - раз на рік.
Торгово-розважальний комплекс «Солнечная Галерея» як центр соціально-громадського значення динамічно трансформується під впливом ринкових трендів, поведінки покупців, їх запитів та інсайтів. Тому у менеджменті ТРЦ ми прагнемо прокласти шлях до серця, закріпитися в top-of-mind та підтримувати їх інтерес новими брендами, форматами, пропозицією, в тому числі і в емоційному плані, збуджуючи хапетит (happy + appetite) до наступних візитів.
Плани на 2022 рік у сфері комунікацій: формування власного іміджу.
Хочу поділитися нашими міркуваннями та маркетинговими підходами, які націлені на ефективну взаємодію із відвідувачами. Які споживацькі струни зачепити, щоб підвищити інтерес до шопінгу, до ТРК, до нових фешн-лінійок та моделей?
Ми з вами розуміємо, що стимул оновити власний гардероб має стосуватись особистих
потреб та викликів. Щоб наші відвідувачі не лише «перебирали» у своїх шафах, а прагнули
їх розвантажити та наповнити новим одягом. Саме шафа, дзеркало, примірочна – це центральні об’єкти у шопінг-процесі», - додала пані Олена.

Учасники прес-івенту задали чимало питань - тих, що виникли раніше, та щодо інформації, оприлюдненої на зустрічі. Офіційним представникам "Солнечной Галереи" були висказані і побажання, і зауваження, адже медійники - найбільш поінформована аудиторія, що знає проблеми і настрої криворіжців.
