
“ДомКом” піклується про будинки криворіжців вже 10 років поспіль
Реформа ЖКГ та перехід від старих ЖЕКів до керуючих компаній відбулися в країні в 2016-2017 роках. Але Кривий Ріг в цій сфері випередив час – тут керуючі компанії почали обслуговувати багатоповерхівки у 2013 році. ЖКП31 був ліквідований і міська влада провела конкурс на обрання управителів багатоповерхівок міста. Тоді, в 2013 році близько 400 будинків перейшли до керуючої компанії “ДомКом Кривий Ріг”.
Зараз в 2023 році “ДомКом” опікується близько двома сотнями криворізьких багатоповерхівок. Загальна площа обслуговування будинків та прибудинкової території ТОВ «КК «ДОМ.КОМ» складає 316130,38 м2 та 358478,99 м2 відповідно.
Зменшення кількості будинків в управлінні керуючих компаній – наслідок еволюції ринку надання управлінських послуг, створення великої кількості ОСББ в місті. Керуюча компанія “ДомКом” вважає, що ОСББ – не конкуренти, а колеги і партнери керуючих компаній, тому готова надавати послуги і їм.
Крім того, компанія надає послуги не лише будинкам, але і окремим мешканцям. Наприклад, якщо людина хоче виконати ремонтні роботи на внутрішньоквартирних електромережах чи інженерних мережах (труби, крани), то в компанії можна замовити платну послугу і довірити роботи на своїх приватних мережах професіоналам із “ДомКом”.
Нагадаємо, у "ДомКом" працює цілодобова гаряча лінія, де ви можете залишити заявку, в тому числі аварійну +380676362768.
Перелік послуг не зазнав змін за 10 років, адже потреби будинків і їхніх мешканців залишаються незмінними: чистота, охайність, відсутність шкідників, справна вентиляція, нормальна робота водопостачання, каналізації, опалення та електропостачання, поточний ремонт та інші.
Кошти на поточний ремонт накопичуються на будинках після вирахування вартості інших поточних послуг, таких як:
- Прибирання прибудинкової території та сходових клітин (часто від прибирання сходових клітин мешканці відмовляються на користь накопичень для ремонту);
- Технічне обслуговування інженерних мереж: каналізації, гарячого та холодного водопостачання, централізованого опалення. Наприклад, до таких робіт входить регулярний технічний огляд, який виконується для того, щоб виявити слабкі місця, запланувати ремонти, а також головне – запуск опалення, скидання повітря з системи і, звісно, завершення опалювального сезону;
- Технічне обслуговування електромереж;
- Аварійна служба – вона працює 24/7, цілодобово чергують спеціальні бригади аварійної служби, які терміново виїжджають на місце аварії – пориви трубопроводу, засміченню каналізації, проблемам з електропроводкою тощо;
- Дератизація – травля крис;
- Дезінсекція – травля комах;
- Освітлення місць загального користування;
- Електропостачання ліфтів (в разі наявності) та місць загального користування;
- Перевірка та обслуговування димовентиляційних каналів – обов’язкова робота, завдяки якій зокрема зберігається безпека у використанні газу в квартирах;
- Обрізування гілок дерев, підстригання кущів.
Будинки під опікою “ДомКом” активно беруть участь у міських програмах для фінансування ремонтів, таких як “Теплий дім” та “Теплий підʼїзд”. З 2017 року в місті діяли програми фінансування програм енергоефективності та ремонтів. Всього за роки дії в різних програмах взяли участь 50 будинків, які відповідали умовам конкурсу, більшість з них брали участь більше одного разу. Компанія активно інформувала мешканців про можливсті отримання фінансування, допомагала правильно оформити для цього документи, підготуватися до конкурсу. Зараз, коли в країні триває війна, такі програми призупинені. Проте після Перемоги компанія планує продовжити допомагати мешканцям будинків брати участь у міських програмах фінансування ремонтів.
Крім надання послуг, що входять у вартість обслуговування багатоквартирних будинків, компанія бере участь у соціальних активностях на благодійній основі та бере на себе соціальне навантаження. Наприклад, по мірі можливостей допомагає матеріалами у ліквідації наслідків ворожих обстрілів, фахівці компанії виконували ремонти у лікарні, в якій відновлюють здоровʼя наші оборонці, компанія долучається до проведення міських толок, прибиранні у громадських місцях – парках, скверах тощо. Наші працівники – такі ж криворіжці, як наші клієнти, тому нам небайдуже наше рідне місто і містяни.