
"Творчість — це 90% рутини, 10% захопливого процесу", - учасники нетворкінку у Кривому Розі говорили, чи можна робити гроші на творчості, - ФОТО

Нетворкінг “Чи робити гроші на творчості?”, зібрав під одним дахом спікерок та спікерів, яким вдалось свої таланти, хобі чи захоплення перетворити на бізнес і жити з цього та підтримувати не тільки свої команди, а й соціальні ініціативи, і реінвестувати.
Як будувати роботу з командою, як без корпоративного підлабузництва підтримувати сталі зв’язки з клієнтами, як йти туди, де страшно — говорили у доброзичливій атмосфері, пише сайт 0564.ua.
Даня Женчур, засновник відеопродакшну mozhem — родом з Кривого Рогу, з якого Кривий Ріг ніяк не вивести (як він сам жартує), розповів, що його головний принцип у роботі з клієнтами — "мені НЕ ВСЕ ОДНО". Це означає, що підхід до кожного проєкту як до важливої справи, а не задля виконання завдання: “Я детально вивчаю потреби клієнта, розумію його цілі та пропоную рішення, які приносять результат. Мені важливо, щоб кожен проєкт був успішним, тому я залучаю максимум уваги, досвіду і відповідальності на кожному етапі”.
Із Катериною Кондратовою, засновницею Dice Cats — простору, де люди грають у настільні та настільно-рольові ігри, чи беруть їх в оренду — жартували, що бізнес почався тоді, коли для зберігання настільних ігор вдома закінчилось місце. У її бізнесі немає проблеми із тим, щоб пояснити людям, за що вони мають платити гроші. Проте проблема є з тим, щоб пояснити, що настолки — це не для дітей, а й для дорослих. Якщо “розпробувати” настільні ігри, то можна відчути, що це прекрасний спосіб “заземлитись” і заспокоїтись, а це неймовірно важливо в такий тривожний час. Серед соціального “навантаження” Dice Cats — підтримка криворізьких ініціатив (як от, мистецького угрупування “Poroda,art.gang”) на волонтерських основах.
Олена Лєдовська, краєзнавчиня, співзасновниця туристичного клубу «Невгамовні гідеси» говорила про любов. Любов до міста і його вулиць, і бажання пізнавати його історію. Екскурсії, які вона продумує разом із співвласницею бренду та учасницею Інтенсиву “Перші гроші” Валентиною Серьогіною, унікальні: екскурсія триває близько години, після чого туристи проводять час за приємною активністю: дегустують локальну чи унікальну кухню, тренуються плавати на SUPах, опановують нові навички — наприклад, ковальство. Бізнес, створений під час війни, наразі має 50 унікальних маршрутів, понад 175 заходів за 2024 рік, 11 з яких були благодійними і допомогли зібрати більше 40 тисяч гривень на ЗСУ.
Аліна Яковлева, власниця та засновниця івент-агенції «CONFETTI» переконана, що в бізнесу має бути місія. Місія агенції: “Свято – це прояв любові” допомагає їй та командам (яких – дві: у Кривому Розі та Києві) завжди прагнути кращого, рости, продовжувати дивувати своїх замовників. Наразі бізнес, який починався 13 років тому, з 1000 гривень, проводить щомісяця 90 свят для дітей, інвестує в своє зростання та допомагає дітям України, що зростають під час війни, усміхатись частіше. Аліна ділилась секретами оптимізації бізнесу, дистанційної роботи з командами, роботи із замовниками, які душею і серцем з агенцією роками. Найбільше дівчина шкодує, що систематизацію у бізнес ввела через 3 роки своєї роботи, і тому втратила контакти багатьох клієнтів, а ці діти нині підлітки, з якими можна було б розвивати інший напрямок.
Надзвичайно натхненна зустріч з такими різними бізнесами, нагадала усім в залі, що бізнес – це люди, що бізнес створений, щоб розв'язувати проблеми клієнтів, що важлива системність, структура, послідовність і усвідомлення мети, яка чекає тебе в кінці шляху. Навіть якщо ти – власник_ця бізнесу, заснованого на хобі, талантах чи захопленнях.
Нагадаємо, що проєкт “Нетворкінги” реалізується в межах проєкту “Перші гроші” від команди онлайн-медіа “Перший Криворізький/1KR.UA”.
Стежте за новинами в Telegram.
Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook.
Читайте нас на Google News
Фото: Тадеуш Бабеуш