"Метінвест" отримав оновлений двосекційний магістральний тепловоз для Північного ГЗК
На Північний ГЗК компанії "Метінвест" після капітального ремонту повернувся оновлений двосекційний магістральний тепловоз 2ТЭ10М. Локомотив вже приступив до роботи - він зайнятий на перевезенні гірничої маси в Першотравневому кар’єрі.
Тепловоз капітально ремонтували спеціалісти Даугавпільського локомотиворемонтного заводу.
"На двох секціях (№ 98-99) до заводських параметрів оновили всі ключові вузли та агрегати. Ремонтники поновили експлуатаційні характеристики і ресурс всіх агрегатів техніки", - йдеться в повідомленні.
Це дозволить подовжити термін служби техніки ще на шість років.
Щоб машина надійно працювала, оновили працездатність основного та допоміжного обладнання. Зокрема, головного дизель-генератора, тягових електродвигунів, двохмашинного агрегата, електродвигунів малої потужності. Також виконали ремонт механічного та електричного устаткування: турбокомпресорів, холодильної камери, компресора, а також контрольно-вимірювальних приладів. Відремонтована також екіпажна частина: кузов, головна рама з автозчепленням, візки з колесними парами.
Відремонтований локомотив обкатали на вивезенні гірничої маси, на цей час за одну ходку техніка вже перевозить 1,1 тис тонн руди.
"В умовах численних обмежень і викликів війни одним із пріоритетів в компанії залишається підтримка працездатності техніки. Комбінат продовжує оздоровлювати рухомий склад, щоб забезпечити надійність та ефективність процесів транспортування гірничої маси", - розповів начальник УЗТ Північного ГЗК Володимир Назаренко.
Загалом на капремонти залізничного обладнання та техніки Північного ГЗК 2024 року спрямовано 122 млн гривень.