“Батьки довірили нам найдорожче — освіту своїх дітей”, — про що говорили власниці та керівниці приватних освітніх закладів у Кривому Розі, - ФОТО
Нетворкінг “Наші діти та освітня інфраструктура, яку ми створюємо”, в межах якого йшлося про освіту та розвиток українських дітей, відбувся 11 січня. Тут говорили про бізнес-моделі, гроші, про те, що важливо враховувати у бізнесі, які освітні виклики та “пропуски” зараз надолужує приватна система, і чим відрізняється від державної.
Про це повідомляє сайт 0564.ua.
У кожної зі спікерок заходу був свій шлях та основна мотивація, щоб відкрити бізнес.
Наприклад, для Олени Овечко — власниці центру дитячого розвитку “Талантвілль” — основною мотивацією став син, з яким вона після народження проводила багато часу, і зрозуміла, що це можна масштабувати. За майже 10 років ведення бізнесу Олена відтестувала напрямки, які найбільше користуються попитом, розширила приміщення, та зібрала команду з 15 людей.
“Найбільше я ціную в людях саме “людську” частину, бо навчити можна будь-якого спеціаліста, але якщо ви не спрацюєтесь як люди, то це важко ігнорувати”.
Ірина Євтратенко — власниця освітньо-мистецько-спортивного комплексу MRIYA — хотіла створити гарне місце для розвитку дітей Кривого Рогу, (і зокрема, своїх племінниць), застосувавши десятирічний досвід роботи в маркетингу та залученню інвестицій. У власному двоповерховому приміщенні наразі працює дитячий садочок, школа, освітні, творчі та спортивні студії, і навіть своя балетна школа під керівництвом професійної балерини.
Усі школи, які презентували спікерки на нетворкінгу, ліцензовані. Тобто, це дає гарантію, що випускники матимуть необхідний мінімум, який від них просить держава. Але у приватному закладі завжди можна додати окремі заняття чи активності і зростити додаткову цінність.
Наприклад, Ірина Гірік — засновниця Alpa School (школи в Ірпені) та дитячого садочку “Малюк Арістотель” (у Києві) — впровадила елементи бізнес-навчання, та залучила до нього активних батьків. Також, зізнається, що до її школи відбирає не всіх:
“Навчання — це двосторонній процес. Батьки обирають школу, і школа обирає батьків та дитину, бо нам важливо зберігати одну хвилю з нашими учнями, бути в одній системі цінностей. Для цього у нас є співбесіда, пробний день, і пробний тиждень, під час яких ми дивимось одне на одного ближче, і визначаємо, чи нам по дорозі.”
Лариса Дубінська — директорка школи IT STEP School Кривий Ріг — розповідає про залучення інновацій у навчання: діджиталізацію, класи віртуальної реальності, відсутність “класичної домашки” (діти роблять завдання під час проєктної години). Цікавим стало те, що в IT STEP School учні можуть оцінювати роботу вчителів після кожного заняття, і таким чином адміністрація може бачити загальну картину по кожному педагогу. Також нестандартним є і формат проведення батьківських зборів — батьків запрошують до школи чотири рази на рік, і все відбувається у форматі приватної розмови з кожним викладачем, який готує фідбек по учнях, вказує його сильні сторони, та зони росту.
Попри відмінності у форматах, принципах, формах, усі наші спікерки сходять в загальних цінностях:
“Головна задача освіти — виховати людину. Людину, яка зможе сама визначати свої критерії успіху і досягати їх, керуватись цінностями, і змінювати світ довкола себе на краще”.
Протягом розмови “на поверхню” дістали безліч гострих тем, які стосуються освіти загалом, але це вже інша тема для зовсім іншого нетворкінгу.
Нагадаємо, що проєкт “Нетворкінги” реалізується в межах проєкту “Перші гроші” від команди онлайн-медіа “Перший Криворізький/1KR.UA”.
Стежте за новинами в Telegram.
Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook.
Читайте нас на Google News.
Фото: Тадеуш Бабеуш