• Головна
  • У вересні на Контакт-центр 1520 криворіжці надіслали більше 14 тисяч повідомлень, більшість з яких стосувались "послуг мешканцям будинку"
11:30, 5 жовтня

У вересні на Контакт-центр 1520 криворіжці надіслали більше 14 тисяч повідомлень, більшість з яких стосувались "послуг мешканцям будинку"

У вересні на Контакт-центр 1520 криворіжці надіслали більше 14 тисяч повідомлень, більшість з яких стосувались "послуг мешканцям будинку"

У вересні через електронний сервіс Контакт-центр 1520 забезпечено прийом більше 14 тис. повідомлень від містян. Більшість з них надійшло у вигляді телефонних дзвінків – 95%. Інша частина була отримана через особисті кабінети створені на офіційному вебсайті Контакт-центру 1520 spilkuisia.kr.gov.ua – 5%.

На сайті Криворізької міськради опублікували результати роботи Контакт-центру 1520 у вересні 2024 року.

Найбільш активними протягом місяця були мешканці Покровського (27%), Саксаганського (23%) та Тернівського (17%) районів. Працівники Контакт-центру 1520 оперативно реагують на повідомлення та за можливості надають консультативну допомогу або створюють заявки, які надалі направляються до відповідних суб’єктів виконання. Тому, за звітній місяць, було зареєстровано 4 171 заявку та надано 10 381 роз’яснення та консультацій.

У вересні на Контакт-центр 1520 криворіжці надіслали більше 14 тисяч повідомлень, більшість з яких стосувались "послуг мешканцям будинку", фото-1

Організація розгляду заявок – є однією з основних складових роботи сервісу. Так, станом на зараз 74% заявок, які надійшли протягом місяця, виконані, 26% - перебувають на виконанні у суб’єктів господарювання.

Найбільш актуальні питання, які порушувались в заявках, наведені в інфографіці:

У вересні на Контакт-центр 1520 криворіжці надіслали більше 14 тисяч повідомлень, більшість з яких стосувались "послуг мешканцям будинку", фото-2

Нагадуємо, що на базі Контакт-центру 1520 функціонують віртуальні онлайн-приймальні посадовців. Щомісяця, у чітко зазначені дати та час, мешканці мають змогу поспілкуватися з фахівцями структурних підрозділів виконкому Криворізької міської ради,  керівниками та представниками керівників районних у місті рад та їх виконавчих органів, державними службовцями Пенсійного фонду України. З графіками проведення онлайн-прийомів можна ознайомитись на офіційному вебсайті виконкому Криворізької міської ради kr.gov.ua та на вебсайті Контакт-центру 1520 spilkuisia.kr.gov.ua. Так, у вересні було проведено 9 прийомів, на яких розглянуто 69 «викликів».

Зв’язатися з працівниками Контакт-центру можна за телефонами 15-20 (тільки "Київстар"), (056) 499-15-20 (усі оператори, у т.ч. стаціонарного зв'язку) щодня з 08.00 до 20.00 та у режимі 24/7 на сайті spilkuisia.kr.gov.ua.

Стежте за новинами в Telegram

Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook

Читайте нас на Google News

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#КривийРіг #звернення #КонтактЦентр1520 #скарги #благоустрій #комунальніПослуги
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...