
В Укрзалізниці триває відновлення систем після масштабної кібератаки. Як купити (повернути) квитки

Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної тергетованої кібератаки. Відновлення всіх систем тривало всю минулу добута наразі триває.
Фахівці Укрзалізниці тісно співпрацюють у цьому процесі з кібердепартаментом Служби безпеки України, повідомили у пресслужбі Укрзалізниці.
"Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко без затримок та всі операційні процеси руху відлагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її і найпідлішими кібератаками!", - заявили в компанії.
Зазначається, що, оскільки й раніше Укрзалізниця ставала обʼєктом кібератак ворога, в компанії впроваджені протоколи резервування.
Остання атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із «бекапів» фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно відтестувати сервіси на можливі вразливості.
Наразі онлайн-продажі квитків лишаються недоступними і протягом цього дня робота продовжиться в офлайн-режимі.
Як купити квитки
- квитки продаються через каси. Каси посилюють персоналом і розширюють графіки роботи;
- на 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай – тільки онлайн);
- у виняткових випадках, якщо пасажир не встигає придбати квиток через касу – йому слід прямувати безпосередньо до потяга. Поїзні бригади Укрзалізниці поінформовані, як оформляти проїзд на місці у таких випадках (в компанії попередили, що може не бути наявних місць всіх класів).
Якщо ви плануєте подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25.03
в компанії наполегливо просять пасажирів не штурмувати каси сьогодні. Вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправкою сьогодні-завтра;
по відновленню онлайн сервісів пасажирів оперативно поінформують, тож всі зможуть придбати квиток онлайн.
Як повернути квитки
Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправкою 24 березня, можна зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправки вашого рейсу надіслат на пошту services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото вашого квитка та контактний номер телефону. Заявку про повернення оброблять протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем.
Про будь-які інші нестандартні випадки просять повідомляти на services.uz.gov.ua@gmail.com.
В Укрзалізниці подякували працівникам вокзалів, станцій, пасажирським бригадам, усім залізничникам і партнерам, які оперативно долучились до подолання наслідків атаки.
Стежте за новинами в Telegram.
Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook.
Читайте нас на Google News