• Головна
  • Додаткові каси та вокзальні "янголи": в Укрзалізниці повідомили актуальну інформацію щодо відновлення роботи онлайн-сервісів
15:05, 28 березня

Додаткові каси та вокзальні "янголи": в Укрзалізниці повідомили актуальну інформацію щодо відновлення роботи онлайн-сервісів

Додаткові каси та вокзальні "янголи": в Укрзалізниці  повідомили актуальну інформацію щодо відновлення роботи онлайн-сервісів

Через підвищене навантаження на систему онлайн-продажу Укрзалізниці можуть виникати збої в роботі застосунку та сайту продажу квитків.

Щоб збалансувати попит, відкрили додаткові каси в містах із найбільшим пасажиропотоком. Актуальну інформацію щодо відновлення роботи онлайн-сервісів Укрзалізниці після масштабної кібератаки повідомила пресслужба компанії.

У Києві наразі працюють 27 кас: 25 — на Центральному вокзалі та дві додаткові — на Південному. Посилено й касові зони у Львові: зараз на вокзалі працюють уже 10 кас.

Також у касових залах продовжують працювати вокзальні "янголи", які консультують пасажирів із питань придбання, повернення квитків та посадки на поїзд.

"ІТ-команда Укрзалізниці разом із партнерами цілодобово працює над мінімізацією наслідків збоїв після відновлення систем", - йдеться у повідомленні.

Стежте за новинами в Telegram

Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook

Читайте нас на Google News

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#кривийРіг #новини #0564ua #укрзалізниця
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...